duminică, 10 aprilie 2011

Las DiVas in deplasare!










Ralu?!?...Checked... LORE?!?...Checked! DEDE?!?.....Ch....e..ck... DEEEEDEEE???? Hmmm..DEDE, ca o diva ce e, se respecta si ia-o de unde nu e!
Deci sa va povestesc:
O zi superba de sambata, in care noi, adica ele Las Divas si yo za artist ne-am hotarat sa mergem pana la Szeged pentru...diverse (eu sa o vad pe mama si sa fac ceva shopping, ele sa se pozeze si sa faca shopping); Am stabilim sa ne vedem la 9 in parcare la Kaufland si de acolo sa plecam dupa diva suprema, DEDE!
Ne-am adunat yo, Ralu si Lore, ne-am urcat in Shakira (my car) si am plecat dupa Dede. Pe drum fetele au fost cam adormite pana ne-a oprit nenea polizaiu' si am luat o frumoasa amenda (prima din viata mea) si 2 puncte de penalizare pentru viteza; da cica de fapt nu-mi dadea amenda, ma lasa cu un avertismet, daca aveam permisul ok ("ce nume aveti aici?" si-mi arata permisul.... "aaaaa....de..fata!", "asta am banuit si eu, dar buletinul l-ati  schimbat in 2007! si permisul trebuia in termen de 30 de zile scimbat!") Okeeeeeeeeey...recunosc....nu am avut chef sa merg sa-mi schimb permisul, credeam ca nu ma va opri politia niciodata! credeam ca voi merge intotdeauna regulamentar, nu voi depasi viteza, nu voi depasi pe linie continua, voi purta centura, voi acorda prioritate si NU voi trece pe...rosu :D. Ce vise, nu?
In fine, semnam amenda, si plecam. Ajungem in HU si dupa nici 10 min de mers ne opreste iar  politia =))); frateeeeeee! asta e record! de cand am carnetul nu m-a oprit niciodata si acum, de 2 ori in nici 1 ora! e ceva putred aici, cred ca shakira e de vina...hmmm...
Shakiraa!! damn girl! que paso?
In HU am avut noroc, nenea politzaiu era tareee dragut, si cand ne-a intrebat ce facem la Szeged, si noi am raspuns in cor cu o fatza de catzeluse : "shooooopiinng"...a inceput sa rada si ne-a lasat in pace:))
A fost o zi tare faina, ne-am plimbat mult si am ajuns la concluzia ca e ff obositor sa cheltui bani; La sfarsitul zilei am fost super  fericita ptr ca: 1.mi-am vazut mama, 2.am petrecut o zi superba cu my girls si 3. mi-am adaugat la colectie inca 6 esarfe!:D












 


 

Un comentariu: