marți, 5 aprilie 2011

Stai langa mine, MAMA!

 Astazi am decis sa-mi incep un nou blog...nu de fotografie, ci un blog unde sa scriu ce vreau cand vreau, sa pun ce poze vreau cu cine vreau....un blog de care am nevoie!


Niciodata n-am reusit sa-mi exprim sentimentele fata de persoanele cele mai importante din viata mea: Mama si Tata! Poate si pentru ca atunci cand ai mei s-au despartit eram destul de mica si am suferit f mult, rezultatul fiind inchiderea in mine. 
Astazi, la lucru fiind, m-am gandit toata ziua la mama....draga mea mama care acum e singura printre straini asteptand sa fie operata. Mi-e greu, cand ma gandesc ca am avut-o langa mine atata timp, si tocmai acum imi vine sa eliberez toate vorbele bune si frumoase despre EA! Constat cu mare dezamagire ca pana acum mi-am incarcat existenta cu lucruri si personae care nu necesitau asa mare atentie in loc sa ma grandesc la cea mai importanta persoana din viata mea: MAMA!

De curiozitate, am dat un search sa vad ce inseamna cuvantul "mama", si am gasit pe Wikipedia definitia (daca se poate spune asa) : 
Mama este parintele biologic sau social de sex feminin al unui copil.
În general mamă este numită femeia care naște sau a născut un copil. Mama se ocupă în majoritatea cazurilor împreună cu tatal de educația și îngrijirea copilului.

Atat de putine cuvinte pentru un suflet atat de mare cum este cel de mama!
Pentru mine, definitia mamei ar fii cam asa:
Mama, este persoana care  are o privire calda si ocrotitoare ce ne urmareste fiecare pas al vietii, ne contureaza personalitatea, e singurul om care din iubire pentru copilul ei ar ierta orice si e omul care oricand are un sfat bun sa-ti dea.



“Dumnezeu nu a putut fi pretutindeni, asa ca a creat mamele!” proverb evreiesc
“Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare.”    Honore de Balzac
 


Nu, inca nu stiu,
Ce sfanta lege te-a plasmuit asa,
Cui sa-i multumesc ca am norocul sa fii tu mama mea?
Bis:
Zambesti, si Doamne , cat imi placi!
Stai langa mine mama si spune-mi ce mai faci!
Esti singurul om ce din iubire mi-ar fi iertat orice
Tu m-ai invatat credinta oarba in vis si dragoste
Bis:
Si cand cu viata nu ma-mpac,
Stai langa mine mama
Si spune-mi ce sa fac!
Eu, in ochii tai, ramn pe viata tot puiul cel mai mic.
Vezi, tu mi-ai dat tot si niciodata nu mi-ai cerut nimic,
Bis:
Dar eu sunt mare de acum
Stai langa mine mama
Si cere-mi ce vrei tu!
Dar anii se cern si peste mine si peste viata ta
Tu, maicuta mea, sa fii cuminte, sa nu patesti ceva.
Te rog, tu, nu ma parasi,
Stai langa mine mama si vesnica sa-mi fi.
Te rog, tu, nu ma parasi,
Fii fericita mama si vesnica sa-mi fi
Sa-mi fï..

4 comentarii:

  1. draga, sunt convinsa ca va fii bine mama ta :) este adevarat ca ne incarcam timpul cu nimicuri care la momentul respectiv ni se par niste lucruri fara de care nu am putea exista si omitem adevaratele prioritati din viata noastra. multa bafta xoxoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. ma faci sa plang de dimineata...exact acelasi lucru simt si eu..si exact acelasi lucru am facut si eu - adica nu imi pot exprima iubirea imensa exact pentru persoana care merita cel mai mult din partea mea...de ce oare se intampla asta?!nu inteleg..probabil as avea nevoie de o portie de psiholog..anyways, multa multa sanatate mamei tale. si eu am trecut printr-un moment din asta, si a fost groaznic..dar a trecut si Dumnezeu ne-a ajutat sa fie totul bine:* sunt sigura ca si mama ta va fi bine. sunt cele mai puternice, ele, mamele...te pup mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. Dia, stiu ca acum esti langa ea, mama ta, si sper din tot sufletul sa-i fie bine. Fii tare. Si ...mamele nu au nevoie de vorbe bune si frumoase din partea noastra. Ci de noi, langa ele. Si atat. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Diana,
    intamplator cautam ceva pe net si am dat de blogul tau. avem acelasi nume - diana stancu. tot intamplator m-am tot certat cu mama mea in ultima perioada si azi mi-am dat seama ca viata e scurta si ca nu merita irosita pe astfel de sentimente. ramai cu un regret cat un abis cand persoanele de langa noi se sting fara sa stie ce simtitm cu adevarat pentru ele. m-a emotionat postul tau pentru ca e sincer si iti doresc la cat mai multe de acest fel.
    intamplare sau nu, voi continua sa te citesc.
    succes!

    RăspundețiȘtergere