luni, 18 aprilie 2011

My Shaki putin avariata..

Ce se intampla cand barbatii/baietii se uita dupa femei? hmmm... in mod normal nimic, nu?


Ei bine azi, am mers in afara orasului pentru o sedinta foto NUD. Am ajuns pe malul Timisului, am lasat-o pe SHAKI pe margine si noi ne-am vazut de shooting. Dupa vreo ora, aud un ATV cum se apropie, ma uit cu coada ochiului sa vad reactia baiatului cand va da cu ochii de noi (saracu baiat mai avea un pic si-i ieseau ochii din orbite), dau sa focalizez din nou cand aud un zbaanngggggggggggggg de toata frumusetea!
Cand intorc capul, ce vad??? Baiatul cu ATV-ul era in MY SHAKI!!!!!
In secunda 2 m-am ridicat si am plecat sa vad ce s-a intamplat??
Cand ajung constat ca Shaki era avariata, baiatul intrase cu ATV-ul in bara din partea dreapta, a indoit-o putin, a zgariat-o ca lumea, a desprins-o si senzorul a plecat de la locul lui.
M-a apucat panica, nu stiam ce sa fac, baiatul se uita la mine speriat mai sa planga in timp ce eu strigam la el ca ce a cautat el in Shaki mea cand acolo e ditamai campul si avea loc mai mult decat suficient sa treaca pe langa (eh ce cauta..el se tot apropia de noi ca poate poate zarea vreun san, sau un cur ceva). Pana la urma apare tatal baiatului, eu dau sa-l sun pe al meu sot sa-i dau vestea CUMPLITA ca Shaki a avut primul accident din viata ei, iar al meu ce face? DOARME! si cand intr-un final raspunde la telefon, imi zice: "ce s-a intamplat dom'le? ca DORM"....
CE OM! Shaki sufera si el doarme!...in fine... vorbesc ei doi la tel (tata baiatului cu husbandul), se inteleg la un pret, si toate bune si frumoase, ne strangem catrafusele si o luam din loc; nu mai aveam ce face pentru ca soarele apunea si nici chef de pozat nu mai aveam.

Livrez persoanele si dau sa plec si eu la casa mea, cand in masina simt un miros.....hmmm...ciudat..hm...sau sa zic pe romaneste, simt miros de caca de vaca!


Nah Shaki, dupa ce ca esti avariata, mai esti si DIRTY...ptiuuuuuu...blecsss...






2 comentarii: