miercuri, 31 august 2011

All we need is LOVE!

Doamne Doamne a avut grija de mine si mi-a dat un super husband! Cine ma cunoaste, stie ca nu-s bash cel mai normal om in viata, si mai stie ca am nevoie langa mine de un barbat care sa ma traga de mana cand gresec si sa-mi zica"hey, gagica! aici ai cam luat-o pe ulei!"; si mai am nevoie de un barbat care sa stie sa-l resfete pe copilul din mine, care sa ma mangaie noaptea si sa ma tina in brate, care sa-mi pregateasca mancarea (nunu, nu tot timpul, nu va ganditi ca in fiecare zi e sarbatoare:P), care sa-mi dea un sut in fund atunci cand necesit (totusi, sa zicem ca necesit destul de rar) ....in fine, sa nu o mai lungim atata, in concluzie am nevoie de un super husband! si eu l-am gasit:P
Recunosc, nu am realizat ce am langa mine in ziua in care am zis DA! nici un an mai tarziu, nici 2 ani mai tarziu...ci abia in al treilea an:D drept e ca nici nu am stat sa ma gandesc prea mult, eram prea ocupata cu viata de zi cu zi!

NU faceti greseala asta! nu lasati anii sa treaca pe langa voi! Casnicia e un job permanent, nu aveti voie sa faceti pauze sau sa dormiti:P

Cum am zis, eu sunt una din norocoasele care are un super husband (na nu ma injurati acuma) langa ea, care in ultima perioada mi-a dat mai multa dragoste decat as fi putut duce vrodata:)) si nu ma plang, ptr ca e al naibii de bine!

Ieri am implinit 3 ani de la casnicie...3 ani frumosi, grei cu bucurii si necazuri, 3 ani in care am invatat muuulte (in special in ultimul an), 3 ani in care am invatat ca daca nu comunicam, se duce naibii totul! 3 ani in care am invatat ca daca nu ne acordam cateva clipe in fiecare zi pentru noi, va fi nasol, 3 ani in care am invatat ca daca iubesti, lupti!

Ieri a fost una din cele mai frumoase zile ale mele. My super husband m-a luat de la job, m-a dus acasa, mi-a  luat cateva lucruri indispensabile, si am plecat spre un loc frumos, special, unde urma sa petrecem unul in bratele celuilalt pana dimineata (mda..suna cam siropos, dar chiar asa a fost:P)

Nu, n-am sa dau detalii, am sa spun doar atat:
TE IUBESC pentru ca esti langa mine, pentru ca stiu ca esti al meu si pentru ca ma intelegi cu adevarat!
TE IUBESC pentru ca esti ca nimeni altcineva: un exemplu unic de intelegere;
TE IUBESC pentru ca nasti in mine ganduri frumoase!
TE IUBESC pentru ca ma faci sa zambesc, ma sprijini si ma suporti!

MILIOANE de ganduri nu ar fi suficiente pentru a-ti spune TE IUBESC! de ce? Pentru ca o fraza ar fi prea putin iar un cuvant nu ar fi decat o picatura intr-un pahar cu apa.....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu